torsdag 24. oktober 2013

Give Away

Jeg har blitt sponset av Liv Forlag, med 3 bøker av Frode Eie Larsen, som jeg gir bort til en heldig vinner.
 
 
Bøkene er:
 
 
Hemmeligheten
Frostrøyk
Jordtårer
 
 
De to første er en samlepocket, og alle tre følger blant annet Oskar Myhre og Jessica Larsen.
 
 
 
 
 
 
Alt du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar her i dette blogginnlegget. Skriv også mailadressen din dersom du ikke har egen blogprofil, slik at jeg kan få varslet den heldige vinneren.
 
 
Frist for å delta er fredag 8. november 2013 kl. 23:59
 
Jeg trekker en vinner lørdag 9. november.
 
Håper du blir med :)
 
 


11 kommentarer:

  1. dette høres spennende ut :) tuppelure2@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Å ja, vil gjerne være med på denne! :)

    Hilsen fra Anja
    (anja_joh@yahoo.no)

    SvarSlett
  3. Juhuu; alltid morsomt med lodd og vinnersjanser ;o)
    Her er det meste helt nytt for meg, ikke bare er bøkene uleste, men jeg har faktisk ikke lest noe annet fra verken forfatteren eller forlaget heller... Jeg krysser fingre for at jeg har vinnerlykke så jeg kan få gjort noe med akkurat det ;o)

    SvarSlett
  4. Hei! Så kjekt! Eg vil gjerne vere med i trekninga på bøker... Eg elskar bøker, men har ikkje noko av desse :) MVH ANE

    SvarSlett
  5. Jeg gjerne være med i trekningen av disse bøkene. Er en skikkelig bokelsker. :-) Min mailadr er jane@haugenweb.com. Jane

    SvarSlett
  6. Så spennende ! Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  7. Så gøy med helt ukjent "terreng" - jeg er med :)
    Enjoy!!!

    SvarSlett
  8. Hm, dette er en ny forfatter for meg. Jeg vil gjerne være med på trekningen :)

    SvarSlett
  9. Leste om disse hos "boken på vent Beathe". Høres kjempe spennende ut. Vil selvsagt være med :)

    SvarSlett