lørdag 30. november 2013

Oppsummering november

Dette er bøkene jeg har lest i november:
 
 
 
 
 
 
 
 
Plutselig er det siste dag i november, og i morgen er det første søndag i advent, og jeg skal henge opp adventsstjerner i løpet av dagen og få litt skikkelig førjulsstemning i huset :)
 
I november har jeg lest veldig mye bra bøker føler jeg, samtlige - unntatt en - har fått enten terningkast 4 eller 5 av meg, og jeg har fått lest to bøker på engelsk, det er jeg fornøyd med.
 
De to bøkene som har gjort sterkest inntrykk denne måneden er Tørk aldri tårer uten hansker og Mysteriet mamma. Tankevekkende bøker begge to, og jeg ser fram til å snart lese neste bok av Jonas Gardell.
 
Jeg lo meg igjennom Hva føder De nå, og jeg ble egentlig litt sjokkert av Kråkejenta, så variasjonen denne måneden har vært bra.
 
Må bare trekke fram at Mississippi har fått plass under fanen mine favoritter, det fortjente den.
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Ser ut som du har vært gjennom mye bra. Gardell er den boken vi begge har lest denne måneden. Gleder meg til tvserien på mandag, det må bli bra :) - God helg!

    SvarSlett
  2. Ja, den blir spennende å se :) får vel snart begynne på bok 2 også, for vil helst ha lest før jeg ser det på tv.

    SvarSlett
  3. Mye bra her, har lest fire av dem (Gardell, Mississippi, Mysteriet Mamma og Heivoll) Har fortsatt Kråkejenta på vent..

    SvarSlett
    Svar
    1. Kråkejenta er litt guffen, men jeg måtte lese den ferdig, og da innså jeg at jeg må få med meg de to neste også :)

      Slett