fredag 8. mars 2013

One Pink Line - Dina Silver


Forlagets omtale (fra Amazon):
 
Can the love of a lifetime be forever changed by one pink line?

Sydney Shephard, a sweet-tempered college senior, is in love with an exceptional man and ready to start a future with him. Yet, one night, she makes an irrevocable decision that forces her to relinquish her youth and risk losing the love of her life.
 
Then there’s Grace, a fifth grader, whose world is turned upside down when she makes a shocking discovery, leaving her with profound and puzzling questions about who she really is.
 
 
*
 
 
Jeg hadde aldri hørt om Dina Silver før jeg begynte på denne boka, og grunnen til at jeg leste den var at den kom opp som "andre kjøpte også denne boken" under PS I Love You på amazon, og jeg så at den fikk så gode omtaler at jeg bestemte meg for å gi den en sjanse.
 
Det angrer jeg ikke på, for dette er en fin bok om en ung mor og hennes utfordringer, hvor vi samtidig får vite hvordan datteren som 10 åring opplever å finne ut at faren ikke er den biologiske faren hennes.
 
Vil ikke røpe for mye, anbefaler heller å lese boka. Boka har god flyt og jeg leste den på engelsk, noe jeg tror var en fordel, fordi oversettelser ikke alltid er like gode.
Jeg gir boka en sterk 5'er.

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar